Met trots presenteer ik vandaag de nieuwe huisoppas-site van Holidaylink, welke samen met onze Belgische collega’s van Mpact is ontwikkeld. Voortaan vind je ál onze oppasmogelijkheden op 1 website met een nieuwe naam: holidaysitting.nl

Het zal even wennen zijn, maar in de kern blijft alles hetzelfde. Je maakt een profiel aan, je vult de periode in waarvoor je oppas zoekt of aanbiedt en je start met het selecteren van interessante mogelijkheden. Je legt net als anders contact met elkaar via de telefoon of een berichtje en wanneer je een match hebt maak je een afspraak voor een kennismaking. Pas daarna leg je al je onderlinge afspraken vast in een overeenkomst. Het is telkens de oppasvrager die de overeenkomst start, en de oppasser die deze accepteert (na eventuele wijzigingen). Je hoeft daarna geen garantiefondsformulier meer in te sturen, alles wordt nu automatisch geregistreerd. Wel zo makkelijk!

Na het maken van een overeenkomst vragen we je z.s.m. de advertentie aan te passen of tijdelijk uit te zetten. De basisgegevens en al je foto’s blijven bewaard. Voor een volgende vakantie hoef je dan alleen een nieuwe periode aan te geven. Uiteraard kan je indien gewenst dan ook je profiel en foto’s nog wijzigen.

Nog een aantal zaken die zijn veranderd:

inloggen: dit gebeurt niet langer met de door ons verstrekte gebruikersnaam, maar met je e-mailadres (het e-mailadres dat bij ons bekend is)

wachtwoord: heb je problemen om in te loggen op de nieuwe website, vraag dan een nieuw wachtwoord aan: https://my.holidaysitting.nl/password/reset:

foto’s: Helaas is het niet mogelijk geweest om je foto’s over te nemen naar de nieuwe site. Upload daarom z.s.m. nieuwe foto’s. Zorg dat je advertentie goed in beeld komt dus kies zonnige foto’s van goeie kwaliteit. Je foto’s blijven bewaard dus hoeven niet bij elke nieuwe periode weer te worden toegevoegd.

profielfoto: upload een foto van jezelf in jouw profiel. Deze foto zal vanaf nu gebruikt worden in al je contacten met andere gebruikers (berichten, afspraken, beoordelingen).

berichten: je oude berichten zijn overgezet naar je nieuwe account.

Bij het overzetten van alle data naar de nieuwe website zullen helaas misschien wat gegevens verloren zijn gegaan, ondanks alle moeite die is gedaan om dit te voorkomen. Bij voorbaat onze excuses hiervoor. We vragen je vriendelijk om z.s.m. in te loggen op de nieuwe website en je gegevens te controleren.

 

Ik wens jullie veel plezier met het bekijken en leren kennen van deze nieuwe website.

Heb je vragen, bel of mail mij gerust, dan help ik je graag verder:  info@holidaylink.com   0512-519793

 

Met vriendelijke groet,

Inga de Ruiter

 

 

Lees meer